VoIP řešení v praxi
Nejnovějším trendem pro přenos hlasu je VoIP, což
znamená komunikaci přes datové sítě s protokolem TCP/IP (Transmission
Control Protocol), jako jsou lokální počítačové sítě. Historie VoIP
sáhá do roku 1995, kdy firma Vocaltec vytvořila první počítačový program
umožňující hovor přes síť IP. Vznik brány v roce 1996 umožnil hovor
v reálném čase. Možnost využití sítí IP k telefonním hovorům se
stalo naposledy bodem pozorností mnoha firem a organizaci zabývajících se
telekomunikacemi. Na začátku práce nad VoIP se soustředily na produkty
snižující náklady na meziměstské a mezinárodní telefonické spojení,
které ve veřejných telefonických sítích jsou vysoké a závisí na
vzdálenosti od místa, s kterým chceme hovořit. Dnes je VoIP už považován
za alternativu obyčejných telefonických sítí. K hovoru po takové síti
může posloužit například multimediální PC s mikrofonem a reproduktory,
případně sluchátky a potřebné programové vybavení.
- připojením telefonních služeb (jednotlivých telefonních čísel, nebo provolbových čísel) do sítě poskytovatele, s přenesením Vašich stávajících čísel, zpravidla přináší úsporu finančních prostředků
- propojení více poboček Vaší firmy do jednoho telefonního systému, kde v rámci těchto poboček probíhají hovory bezplatně
- připojení VoIP telefonů vzdáleně do sídla firmy. Při tomto využití lze přijímat bezplatně hovory, směřující do Vaší firmy vzdáleně z domova, či chaty, dovolené atd.
- k propojení správní budovy s výrobní halou nepotřebujete žádnou
kabeláž, stačí Vám WiFi síť a získáte datový přenos do výrobní haly
a s tím spojenou možnost využít VoIP
5 důvodů, proč jsou hybridní modulární ústředny WELL řady
mPBX vhodné pro firmy všech velikostí
tedy jednodušeji řečeno „sestavitelnost“. Modularita ústředen WELL mPBX spočívá v možnosti rozšíření ústředen o různé porty (FXS, FXO, BRI a GSM porty) a to především
i dodatečně !!! Což oceníte hlavně z dlouhodobého
hlediska. Pokud se změní nároky firmy, nemusíte kupovat novou ústřednu,
pouze jednoduše rozšíříte stávající řešení.
Malé rozměry a kompaktnost šasi
ústředny lze díky jejich malým rozměrům umístit takřka kamkoli. Navíc
dbáme i na materiály a povrchovou úpravu. Ústředny WELL mPBX-36 a
mPBX-100 zakoupíte v designově navrženém plastovém provedení, ústředny
určené pro montáž do racku (WELL mPBX-100R, WELL mPBX-300R, WELL mPBX-300R
s E1) jsou zase v kvalitním a pevném celokovovém provedení.
Nadstandardní funkce
kromě základních funkcí jako podržení, přepojení a přesměrování
hovoru, nabízí v dané cenové kategorii nadstandardní funkce, jako např.
call centrum (volací fronty), víceúrovňová automatická spojovatelka,
blacklist pro příchozí hovory, nahrávání hovorů, podrobný výpis
hovorů – CDR report, firewall atd.
Výtečný poměr cena / kvalita
Záruka 36 měsíců